~Leave ur link here my Dear n foLLow ~

~mAse itu eMaS~

Wednesday, March 23, 2011

~i'm coming~

Assalamualaikum para blogger sekalian..emm rindunya..banyak yg belaku sepanjang sang ratu tinggalkan blog ni sekejap..waa.....stress..happpy..macam~macam ada..

yg stress dulu citer~exam final tinggal bape bulan aje lagi..oScE pom tinggal sebulan je lagi..keje kat wa. yg memenatkan ..biLe baLik nak kene praktis kat skiLLab..adusss letih la..rupenya bukan mudah nak jadi nurse..kene banyak sabar dan belajar..



yg happy~ aku da boley insert  branuLa tau..bejaye...yeayyy...bukan mudah..kalau duLu aku cukup takut sbb sakit oii...tapi seteLah dapat motivasi dr SN noRbaYani..aku jadi berani untuk insert branula...aku suke....keje di A&E memang mencabar..banyak benda yg aku perlu tau..






~saki+ ni tau~


c+er exam~ waa......pasai apa tak tau..maybe aku tak seDia nak exam..ape pom aku da cube jawab sehabes baik..tgok aje la nanti resul+nye..

~sekian tuk kali nie~


(^_^) pabiLa Sang Ratu bercerita (^_^)

0 comments: