~Leave ur link here my Dear n foLLow ~

~mAse itu eMaS~

Thursday, May 12, 2011

warkah buat mak

warkah ni da lama nak buat untuk mak SANG RATU yg tersayang..
cume kesempatannya tidak ada sebelum ini...
kali ini baru sempat nak buat warkah buat mak...
sempena dgn HARI IBU baru baru ni....

ke hadapan makku yang paling aku sayangi,pn zarina......
asalamualaikum...
mak selamat hari ibu along ucapkan untuk mak.along berharap mak sihat dan bahagia disamping abah dan femily tercinta dan anak~anak yang nakal.hehehe..mak sepanjang 22tahun along menjadi anak mak,berapa kalikah along dapat senang dan gembirakan hati mak??rasanya boleh dibilang denagan jari..bagaimana pulak dgn mak??setiap saat mak gembirakan hati along..senangkan hati anakmu walaupom anakmu ini nakal dan menguriskan hati mu mak..namun mak tak pernah simpan dalam hati..
mak along tahu setiap saat dan detik mak sentiasa berdoa agar along berjaya begitu jugak untuk adek~adek..mak sentiasa mahukan yang terbaek untuk kami semua..mak along jugak tahu fikiran mak hati mak hanya untuk along ,abah dan adek~adek saje..mak fikir apa yang mak boelh buat untuk kami semua sehari~hari dari kami celik mata hinggalah kami tidur..fikiran mak bukan setakat itu..kadang ~kadang terbawa~bawa sampai ke dalam mimpi..
mak along amat bangga dgn mak..walaupom mak bukan lah dari golongan wanita yang berkerjaya namun simpanan mak kalahkan mereka..mak begitu pandai uruskan wang tuk besarkan along..semua anak~ anak mak ade simpanan masing~masing..cume kami je yang tak pandai hargai simpanan yang mak bagi pada kami..mak maafkan along jika along terlalu nakal dan tak pandai menjaga hati mak..
melihat kan pengorbanan mak buatkan along terfikir mampukah along bahagiakan dan balas kembali jasa dna pengorbanan  mak pada along dan adek~adek??
tak terbalas rasanya kerna pengorbanan mak pada kami semua tak dapat dibalas walau dengan selautan emas atau segung intan permata..
namun mak percayalah..along sentiasa ingin buat yang terbaek untuk mak dan femily tersayang kerna mak adalah harta yang terbesar yang along ada..


kepada rakan bloggers sekalian...
nasihat sang ratu hargailah jasa dan pengorbanan ibu anda kerna mereka adalah wanita yang teristimewa dalam hidup anada..
jangan lah bile insan bergelar mak kita baru nak hargai nya kerna ia sudah pom terlambat..
mereka tak penranak meminta minta untuk dibelai dgn emas permata atau wang ringgit namun cukup dgn kaseh sayang dan perhatian dari kita yang bergelar anak..
ingat satu hari nanti kita juga akan bergelar seorang ibu atau bapa seperti mereka...

SELAMAT HARI IBU BUAT PN ZARINA DAN SEMUA IBU~IBU DI DUNIA


(^_^) pabiLa Sang Ratu bercerita (^_^)

0 comments: