~Leave ur link here my Dear n foLLow ~

~mAse itu eMaS~

Friday, December 31, 2010

bas ohhh bas


BAS

sape tak kenal ini ape...
sekarang aku nak cter cikit 1 kejadian yng paling lucu berlaku pada jam 9.3oam 3o.12.10

.............al kisahnye begini............

aku telah berpakat dgn roomate aku tuk balik same2 di kedah..
disebabkan die dok dkt dgn kb.die setuju tuk beli tiket kami ber2.
pada mulanya kami telah kehabisan tket dan yg ade cume 3o am dan 31 am..
aku dan die setuju tuk blk awl iaitu 3o am
jadi sehari b4 naek bas ape lagi aku cikit punye sibuk mengemas brg 
al maklumlah brg aku memang banyak.
malam tu aku chat dgn roomate aku dan aku tnye bas kul bape 
'kul 1o'
emm ok la..
bgtau dgn mak

!!!!mak!!!!
memang seorang ibu yg penyayang die tak penah lupe tuk bekalkan aku dgn maskan air tgn beliau.
bersyukurnya aku punya mak camni walaup0m agak garang dan cermat orgnya

"mak Jgn mara ya"
hehehehe

mak aku bgn kul 5 pg lagi masak nasi ,g0reng ayam -makanan peveret anaknya,sandwich&ikan sumbat
waaaa..lazatnya maskan mak

aku??
emm sedang lena diuLit mimpi nan indah
teruka kan aku??
tak kisah la....
  
setelah siap semua
'kami'
mak,aku-alom,ala-mizz D,kakak
apalagi nak gerak g umah atok aku kat bkt.tiu

sampai kat sane
aku bukan maen lagi salam dgn semua org la
siap kiss ayah ne -uncLe ksygn aku lg

kami p0m gerak ke saLEEm aziz
aku naek bas kat sane

kami semua menunggu dgn sabarnya bersama nenda sedare idoLa aku
che rohani -boda mis airene

kalu bas memang tak sah kalau tak lambat
aku p0m suruh la nenda aku tu blkk la dullu bas lambt lagi nie

kami tunngu dan terus menunggu
waaaa...mane bas nie lambat sgt
aku pom ambek kptsn col r00mate aku

jeng..jeng..jeng..

'ain bas kul 1o malam ni la'
nie la kate die

aku ape lagi gelak bagai nak rak la

HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!

malunye aku kat ayam dan beg aku

org biase tetinggal bas aku nie teLajak awl al-maklulmla 
exciteD sgt nak naek BAS




(^_^) pabiLa Sang Ratu bercerita (^_^)

0 comments: