~Leave ur link here my Dear n foLLow ~

~mAse itu eMaS~

Wednesday, December 29, 2010

rEnDaHnyE rAsA diRi n!e

di ptg-ptg gnie tetibe ade m00d nak menulis..meluahkan rasa yang tersarang di lubuk hati nie..

sukeee je tgok bLog-bLog org laEn ..semuanye indah-indah belake..entri - entri meke pom best-best aje
aku??emm tak menarik coz aku takde idea sebest idea mereka..
adoooii ya ape la aku nie..
camne nak jadi best cam mereka nie???
how??
aku bukan la nak popular cam meke pom..
cume nak fikirkan cara tuk jadikan bL0g aku sebuah bLog yg verstaiL..
hope dgn tibenya taun baru 2011 aku akan dapat memantapkan lagi bLog aku dan dapatkan 
lebih ramai foLLower..
nie La salah satu azam aku pada tahun 2011 yg akan menjelma tidak lama lagi.
harap-harap akan jadi kenyatan


(^_^) pabiLa Sang Ratu bercerita (^_^)

0 comments: