~Leave ur link here my Dear n foLLow ~

~mAse itu eMaS~

Saturday, January 8, 2011

contest kami seiras

Bismillahirahmanirahim
alahamdulilah ketika aku dok cbuk bace dan survey blog-blog popular
hati aku tertarik tuk join contest kami seiras yg dianjurkan oleh
tuan punya blog

memang menarik contest kali ini
aku saje je nak mencube naseb
mane la tau kau kan budak baru belajar
tak salah kalau join contest yg mnarik macam nie
selain akan dapat ramai teman blogger yg baru
ne la tau ade rezeki tuk menang

INI ADALAH BANNER BAGI CONTEST KAMI SEIRAS

seiras kan mereka berdua

dan ini adalah syarat-syaratnya


setelah meneliti syarat-syaratnya
saya pom berusaha mencari gambar yg seiras untuk dimuatkan dalam contest ini

..........jom kita lihat.........



ini adalah saya NURAIN dan adek saya NURADILA
ini adalah kami
seiras kan???
lirikan mata dan senyuman kami adalah sama
pernah satu hari kami shopping di Kb MALL n ade org terserempak dgn kami dan kate
"macam kembar la wey"

kenapa saya suka blog 

. The Chronicles Of Yaya .

1.sbb blog ni adalah satu blog yg menarik 
warna yg ceria 
mood yg sedey bole epy bile tgok blog yg ceria macam ni

2.banyak entri - entri yg amat menarik
bole dibaca dan diguna pakai

3.blog yg penuh ade contest yg menarek untuk di join
bersama blogger yg lain

4.tuan punye blog cantek.tak puas tengok

gambar yg tunukkan kami seiras pom da letak
soo sekarang saya nak tag kawan saya pulak
jeng jeng jeng


diharap cik yaya dapat adakan contest yg lebeih menarik lagi di masa hadapan

sekian 
~ sang ratu~




(^_^) pabiLa Sang Ratu bercerita (^_^)

3 comments:

Cik Yaya said...

whoaaa serius terkelip2 mata cik yaya tgok 1 st time .kembo kah? hehe.. tp mmg seiras dear,,thanks ye join contest ni..hehe..good luvk!!!

$aNg Ra+u said...

mekaseh ye cik yaya..hehehe.. hidop cik yaya!!peace

$aNg Ra+u said...

cik yaya lupe nak bgtau kami beza stahun..ain 89 n adila 90..hikhikhik