~Leave ur link here my Dear n foLLow ~

~mAse itu eMaS~

Thursday, March 10, 2011

~asal nya cinta ~



nama saya CINTA
saya berasal dari dua hati
saya dilahirkan dalam adik beradek yg ramai
cinta monyet..cinta sejati..cinta pertama..
mereka semua adalah adek beradek saya
saya sayang semua adek beradek saya


RINDU adalah sehabat baek saya 
kami selalu bersama tidak mengira waktu
kami saling melengkapi di antara satu sama lain
tiada RINDU tiada la CINTA
dengan adenya RINDU maka lahirla CINTA
begitu akrabnya hubungan kami 


CURANG adalah musuh CINTA
die jahat dia sering sakiti CINTA
sakitnya lebih sakit dari dihiris sembilu
CURANG adalah penyebab CINTA mati 
tanpa sempat bertemu dengan BAHAGIA


BAHAGIA juga sahabat baik CINTA
bile da ade RINDU..CINTA..adalah BAHGIA bersama
mereka bersahabat dengan CINTA dengan penuh KEIKHLASAN
CINTA hidup juga dengan semangat RINDU dan BAHAGIA
tanpa mereka siapalah CINTA

CINTA bersyukur CINTA terus bernafas di dalam hati insan~insan yg pandai menghargai
kehadiran CINTA di HATI mereka
bukan semua CINTA akan mati begitu saja
malah CINTA akan kekal bersemadi selamaya walaupom 
HATI pergi meninggalkan CINTA seorang diri
CINTA tahu CINTA kuat dalam mengharungi
liku~liku kehidupan dengan adanya RINDU dan BAHAGIA

~CINTA KEPADA MAHA PENCIPTA ADALAH CINTA YANG KEKAL ABADI~
~CINTA KEPADA MANUSIA HANYALAH BERSIFAT SEMENTARA~

~JADI SEMAILAH CINTA KEPADA MAHA PENCIPTA SEBAIK MUNGKIN~
KAMU TIDAK AKAN MENYESAL 
KERNA IA ADALAH CINTA YANG TERAGUNG



(^_^) pabiLa Sang Ratu bercerita (^_^)

0 comments: