~Leave ur link here my Dear n foLLow ~

~mAse itu eMaS~

Monday, March 28, 2011

kisah seorang tua

hari ni aku keje shift petang
dalam dok sibuk kemas~kemas barang dalam bilik prosedur
datang seorang pak cik 
yang mungkin sbaya dgn atok aku
die cedera di tangan,muka dan kaki
agak teruk luke die
di mukanya berkerut menahan sakit

aku pom cepat~ cepat menolak pak cik tua 
ke dalam bilik prosedur tuk dicuci luka
kami pom nak tukarkan pakaian 
sbb seluar yg die pakai da koyak

aku rase sungguh sebak bile lihat die hnya
gunekan tali sebgai pengganti tali pinggang
pak cik...............
sebak terasa di hati
maseh ade org susah di zaman moden ini
kalau org laen siap pakai tali pinggang jenam guess la
macam~macam
die???
nak beli satu pom takde duit
inilah kehidupan

aku patut bersyukur dengan kehidupan yg aku miliki




(^_^) pabiLa Sang Ratu bercerita (^_^)

0 comments: