~Leave ur link here my Dear n foLLow ~

~mAse itu eMaS~

Saturday, May 28, 2011

seteLah kau tiada

setelah kau tiada
baru la aku tahu erti rindu
rindu yang menyentuh hati tatkala teringatkan dirimu
namun aku tahu rindu itu takkan terbalas lagi

setelah kau tiada
baru ku tahu diri ini masih memerlukan kamu
sebagai teman di kala sedih dan juga gembira
namun aku tau semua itu tak mungkin terjadi

setelah kau tiada
baru ku tahu betapa aku amat menyayangimu
kasih dan sayang aku padamu tidak pernah luntur 
walau apa pom dugaan mendatang

setelah kau tiada
baru ku menyesal
kerna banyak mengabaikan dirimu
aku leka dgn kesibukan dan keseronokan lain
sehingga hilang tumpuan padamu

setelah kau tiada
baru ku tahu 
bahawa aku kini telah kehilangan sebutir permata 
yang tidak dapat ditukar ganti
owhh
andai dapat ku undurkan masa 
..........

namun aku tahu kini kau telah tiada
dan tidak mungkin akan kembali lagi


(^_^) pabiLa Sang Ratu bercerita (^_^)

0 comments: