~Leave ur link here my Dear n foLLow ~

~mAse itu eMaS~

Monday, January 3, 2011

saya blogger kelantan

Asalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan kepada
semua blogger tak kira dari mane asal anda
kita kan 1 malaysia
betul tak

saye saje je nak join

emm ape lagi ini saya takkan lepaskan peluang keemasan ini 

kenape saya nak join????


-dapat berkenalan dgn blogger-blogger dr seluruh pelusuk negeri
malaysia kan ade 14 buah negeri
waaaa ramainya kawan saya lepas ni

-dapat mempopularkan negeri tanah tumpahnya darah saya

"negri kelate negri cik siti we kembey la"

-dapat berkongsi segala input-input yang menarik sesama blogger

ok
setelah saya nyatakan sebab kenapa la saya nak joinkategori sahabat blogger mengikut negeri
now jom bekenalan dengan saye dan tempat tinggal saya

moshi moshi moshi

~nama penuh saya adalah~

NURAIN BINTI MOHAMAD NASIR
name dalam pemily-ALONG
name org suke panggil-AIN @AIN NASIR
ade jugak yg nakal panggil saya RATU TAT NENAS
hehehe
pangilalh ape pom asal maksudnya baek dan berkaitan dgn saya
tak kisah pom

~status saya~
saye??
masih single dan belum berkahwin
milik sepenuhnya EN NASIR & PN. INA
ne la boley kawen study pom tak abes lagi
masak pom tak pandai lagi

~cara nak hubungi saya~
sudah tentu la FB saya
taip je Ratu Tat Nenas
mesti kuar punya
atau boleh terus melalui email
-vialazora_366@yahoo.com
-marrychipsmore@ayahoo.com
atau bole jugak melalui ym
taip je marrychipsmore@yahoo.com
(banyak sgt da care yg saya bagi atas anda la nak kawan dgn saya atau tak)
hehehehe
so pilih je yg mane 1 care tersebut

~jajahan tempat tinggal~
saya dengan banngganya menyatakan 
saya tinggal di JAJAHAN MACHANG
sape tak kenal mache acu wayat ko sayo
meh cni nok wayat mano mache tuh


die berada di tengah-tengah antara kuala krai dan tanah merah 

~tempat tinggal~
rumah saya dekat dengan bandar dalam 3minit sampai la
namenya 
padang selising

~ape yang  menarik~
banyak tempat menarik yang kebanyakan orang tak tau tentang nya


hutan lipur bukit bakar
dekat je dgn rumah saya

memang best bile mandi kat cni
amat sesuai dikunjungi waktu hujung minggu


istimewanya juga ade
UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA kat sini tau


kolam air panas tok bok
memang best sgt kat sini
rendam kaki pom da cukup untuk rasai kehangatan kolam air panas semulajadi ini

nie la serba sedikit mengenai saya dan tempat saya tinggal
sekian....



(^_^) pabiLa Sang Ratu bercerita (^_^)

0 comments: