~Leave ur link here my Dear n foLLow ~

~mAse itu eMaS~

Thursday, January 6, 2011

bile da jauh mula la rindu

lama da tak tulis blog
al maklumla class da start mula la busy
(biar tak busy sgt pom)
hehehehe

i mizz sang ratu so much

Da seminggu lebih aku tinggalkan lg halaman 
rindunya kat rumah 
maklumla

RUMAHKU SYURGAKU 

bile kat umah aku suke sgt gado-gado manja dgn adek aku yg paling bongsu
zuhri

die da form 1
aku dgn die banyak persamaan sebenarnya
sbb tu kami selalu berebut benda
nak tau ape persamaan kami

KAMI SUKE MAKAN AYAM
KAMI SUKE KUMPUL JAM
KAMI SUKA MAEN GAME
KAMI SUKE USIK ORG
KAMI BERDUA RAJIN
KAMI SUKe NASI GORENG


adek aku yg pakai baju melayu mar00n tu
encem tau

sweet sgt die
nakal pom die la
anak manje keledek pom die
pandai mengaji pom die
pandai reka citer pom die la
suke nangis pom die la

hahaha

NUKILAN BUAT ADEK ZUHRI KU TERSAYANG

adek
walaupom kite mesti gado setiap kali bersama
ketahuila alom sangat dan amat sayangkan adek
adek la satu-satunya adek lelaki along
adek la yg menceriakan along
adek la yg membuatkan along ketawa
adek la yg suke rebut dengan along
adek la yg suka bercerita dengan along
adek la adek yg dengar kate 
semuanya ade pada adek

adek
doa along sentiasa mengiringi adek begitu jugak dgn ala dan kakak
semoga adek akan rajin belaja dan lebih berdikari 
along amat tahu yg adek bole cume adek banyak maen je
biasa la 
aku kan adek
adek  i love u adekku

betul la org kate 
yg kite gado sokmo tu la yg kita akan selalu igt
memang aku akui ianya ade kebenaran

ni dia 
MOHAMAD ZUHRI B.MOHAMAD NASIR


(^_^) pabiLa Sang Ratu bercerita (^_^)

1 comments:

MIZZ D said...

kahkahkah.....adik uyie botak~